HJO



INBJUDNINGARNA ÄR SKICKADE


EN NY FAVORIT I LOTION SAMLINGEN


FUCK ALL Y'ALL


DEN VITA DRÖMKLÄNNINGEN


Jag har funnit den, min studentklänning.


STUDENTMÖSSAN ÄR HÄR

Här omdagen fick vi våra fina studentmössor, "alltså du kommer bara ha den en dag..big deal hur den ser ut". En minut eller en timme eller en dag, spelar ingen roll för jag är så lycklig över att ha den hos mig för genast känner jag mig ännu närmre min student. Min finfina mössa du gör mig överlycklig, vet faktis inte hur många gånger jag tagit upp den ur kartongen och kollat på den..




THE ROAD IS LONG,AND THE JOURNEY IS THE DESTINATION

The important thing is not to be bitter over life’s disappointments. Learn to let go of the past. And recognise that every day won’t be sunny. But when you find yourself lost in the darkness of despair, remember it’s only in the black of night that you can see the stars. And those stars will lead you back home. So, don’t be afraid to make mistakes.To stumble and fall. Because, most of the time, the greatest rewards come from doing the things that scare you the most. Maybe you’ll get everything you wish for. Maybe, you’ll get more than you ever could’ve imagined. Who knows where life will take you. The road is long. And in the end, the journey is the destination.

WHEN YOU SAY JUMP, I SAY HOW HIGH


I LOVE YOU.<3


"DET HÄR KALLAR JAG KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET"


FRÅN NORGE


ME,MYSELF AND I


RÖDA LACOSTE


SOMMARENS TREND; VIT KAVAJ?


NEXT; SHOPPING


BOSÄTTER MIG I DESSA



Japp, student 2011

PEACE!


BACK ON TRACK MY FRIENDS

Älskar att vara hemma, underbar känsla! Slänger in de sista bilderna från Norge


PLEASE, TELL THE WORLD IM COMING HOME!



Nu hoppas jag på ett sådant här välkommande efter sju veckor, förövrigt är detta ett tidsinsällt inlägg för just nu sitter jag på tåget på väg till Sverige och mitt lilla Skövde, men Norge kommer se mer utav mig.

RSS 2.0