JAG ÄLSKAR DIG BÄSTA VÄN!


underbara mamma, grattis på morsdag! loveyou.


PÅBÖRJAR PACKNINGEN I TID..


även om jag redan börjat packa så vet jag att jag kommer glömma ett ton saker här, jag har packat ner nästan alla mina kläder ...haha skönt att det är så lätt att plocka ur väskan ifall jag skulle behöva ngt. första väskan packad, five to go....hahah skoja


FORGIVE ME GOD...


..för att jag syndat (andra gången denna vecka), MEN jag kunde inte låta bli...


WUNDERBARA, UNDERBARA SOMMAR!


hela dagen (almost hela dagen) har vi suttit i solen, helt fucking underbart!! vi kollade även eurovision, vilken besvikelse att kroatien inte gick vidare de var faktist riktigt bra iår för en gångs skull!! och btw, vad är det med folk som ska ändra vilket land de kommer så fort en låt de kanske har ngt kapabelt till? snälla, antingen är du KROAT, eller så är du BOSNIER eller så är du tamej fan SERB!

nu är jag lite irriterad haha, och solen har fuckat ur på mitt huvud så pusselipuss och nattelinatt!

TVÅ SCHEMALAGDA DAGAR SEN LOV!!!!


vilken jäävla känsla!!!

NYTT FRÅN MAKEUPSTORE


MYSFIKA MED S



igår fick jag mig ett ryck och bakade bananmuffins samt almost-delicato-bollar, idag kom min S över och fikade sådär lagom till solnedgången

GRILL BETYDER SOMMAR FÖR MIG!


igår bestämde vi oss för att grilla, mums vad gott det var!!







BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG







över fint bröllop, nu i efterhand kan jag säga att min sminkning inte var någon höjdare.. (sminkades på makeupstore a6)


BOB MARLEY


STOCKHOLM I BILDER


hade en supermysig helg i stockholm hos min bror och sister in law, tillsammans med mina underbara päron! vi var på stan och shoppa, åt god grekisk mat,grillade och bara umgicks! perfekt helg :)







GÅRDAGENS SYSSELSÄTTNING


jag är ett år efter, men nu är studentalbumet klart :)



TIPS TILL ER TJEJER



Tips:  Jag har en väldig rödflammi hy och denna ansiktskräm passar mig perfa, den jämnar ut hyn oerhört. Finns i tre olika nyanser (har den ljusaste), och denna rekommenderar jag starkt till er alla där ute :)

TATUERINGAR


efter snart tre månaders ältande har jag äntligen bestämt mig, jag ska tamej fan tatuera mig..och har i princip bestämt mig vad jag ska tatuera in. nu är det bara att bestämma - vart?


slår till i sommar eller efter sommaren... :)


SOME SHOPPING


lite av allt jag shoppat under tiden jag typ knappt bloggat..


....


tyvärr, det blir ingen sommar i stockholm för mig utan får tillbringa den på hemmaplan..får iaf umgås med min familj innan de drar iväg på sin semester och istället ta en semester till stockholm :) !! well well, life goes on...

SHAME ON ME


...förlåt, lovade ju att blogga men har tyvärr inte orkat och orkar inte nu heller så håll ut och kika in imorgon igen! godnatt.


BORTA BRA, MEN HEMMA BÄST!


har haft en megabra helg i stockholm hos min bror tillsammans med familjen, tyvärr hade vi inte vädret på vår sida på lördagen men det ordnades till med lite shopping och sedan grekiskt på kvällen. söndagen däremot var det strålande sol så då grillade vi tillsammans med Es familj, myspys! idag kommer jag komma med bilder från b.la bröllopet jag var på samt lite bilder från helgen!

puss.

PUSS PÅ ER!



NU PRYDER HAN MIN BYRÅ


CK


URSÄKTA MIG...


haft en bloggtorka, hehe..men förhoppningsvis är jag back on track..tyvärr har jag lämnat in min baby på lagning (min telefon) så får väl se hur mkt kameran kommer att erbjuda

btw...varsegod mina rester får ni gärna ;)

RSS 2.0