"DEN ÄR SÖT, DEN MED.. BLIR NOG DEN HÄR"



För ca 2 veckor sen fick min älskling en bebis, och idag köpte jag ett fint fodral till den.

TACK ♥


NEW IN


EFTER 14 ÅR ÄR DET DAGS IGEN



Ja, jag minns inte sist jag hade gummistövlar på mig... typ 6 bast eller något men nu var det dags igen. Det regnar konstant här typ, så detta var en bra investering :)

SYSSELSÄTTNINGEN FÖR IDAG


PARTY LIKE A ROCK STAR



SKOR,SKOR OCH MERA SKOR!


MINA NYA FINA DIAMANTER


NYA TAVLOR


MYSIGT MED LJUS

Vet inte hur många ljushållare jag köpt till mitt rum, men denna är min favorit.


"NU KAN JAG OCH PAPPA KOMMA PÅ BESÖK"

haha, mamman min är så jävla söt! nu kan hon och pappa komma på besök, och sova över då hon köpte mig en madrass ...


PAKET SOM INTE GÖR MIG GLAD



...speciellt när innehållet ser ut såhär


HEMGÅNG IDAG

Men inga ledsna ansyktsuttryck för det, jag är åter på fredag. Har varit och jobbat med morsan så ska alldeles strax hoppa in i duschen och duscha, mama mi pravi burek ..jisses amalias vad gott! Bilen är verkligen smockfull!! Bagaget är proppat med nya prylar och det känns typ som om jag aldrig ens flyttat utan detta är första gången, haha sen att sätena i back också är fulla är ju en annan femma. Ni ska få se allt nytt jag köpt till rummet när jag väl kommer hem. Pusss (konstigt det låter säga hem, jag är ju fan hemma?)


UNDERBART ATT VARA HEMMA

älskar känslan av att komma hem, känns som om jag varit på semester. åh mitt finfina rum <3
nu väntar jag på mammas mat, MUMS!!


PÅFYLLNING I SMINKVÄSKAN

Snabb leverans, billigt .. dock får kvalitén bedömas när jag börjat använda det. Borstarna är iaf riktigt jävla mjuka! :)


VÄLKOMMEN TILL MIN PLUGGHÖRNA


OFF TO SCHOOL


DU ÄR MISS WORLD SWEDEN I MINA ÖGON



vackra du <3

NÄR SKA DETTA VARA ÖVER

Jag är helt slut, längtar tills rummet är helt klart!


PARTYPARTY


Igår var det faddermiddag, superkul :) ! Sedan blev det puben, avslutade kvällen med mina roomies på mitt rum snackandes och skvallrandes om kvällen.

BLOGGPAUS

i'll be back, inom kort.

RSS 2.0