I'M STILL ALIVE

Tjena! Fortfarande vid liv bara att man njuter för fullt istället för att blogga. Befinner mig i Vodice för tillfället. Kan meddela även att jag kom in på min utbildning, jag hade endast valt två st så spelade egentligen ingen roll vilken jag kom in på då jag valt det jag gillar och trivs med så till höst blir det Grythyttan!! Nej nu ska man snart till stan äta pizza!! Puss

VIVA LA CROATIA


SMNIKERBJUDANDE

Vet inte hur de är men köpte två olika nyanser, nivea fyller 100+ så vi får se, recession kommer efter semestern. 2 för 100:-


NY RECEPTBOK

Köpte mig en fin receptbok, perfekt för att samla bra recept ! :)


BLÅ SMINKVÄSKA


HELVITA CONVERSE


MINI REUNION MED HR

Jag hade en hur trevlig kväll som helst, tyvärr fick det avslutas vid ett för att jag åtminstone skulle få någon timme sömn innan jobbet. När jag kommer tillbaka från Kroatien blir de återträff fredag-lördag-söndag haha, jag tog inga egna bilder så darför snodde jag lite utav Moa :) Tack alla som närvarade till en urbra kväll !


KÄNNER MIG STRESSAD

som min vän vanessa sa, "ivana det är sommarlov,vad fan är du stressad över?" haha eh jag vetifan, kanske för att jag åker på fredag och jag har inte ens börjat packa.. eller för att mina gamla klasskompisar kommer över vid sex för att grilla och jag känner som om de miljontals saker att fixa fram tills dess även fast det INTE är så.. hm, iaf  har lite saker fixa nu innan jag hoppar in i duschen. önskar er alla en trevlig kväll precis som jag ska ha med mina kära vänner, som jag saknat de !! :)


GOLD


BASIC STUFF


LÅNGKLÄNNING


MARC BY JACOBS


RSS 2.0