FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPDATE

Hej puddingar!!

Nu var det tamej fan ett bra tag sen, jag har ba inte tänk på bloggen...jobbar nästan varje dag, och när jag väl är ledig vill jag inte sitta vid bloggen direkt. Så vad har jag gjort då? Inte så värst mycket igentligen då jag jobbat, har kanske nämnt att jag bytt från servitris till kock? Och jag trivs som satan i gatan, det är tamej fan underbart :) arbetskamraterna är hur coola som helst och jag är nästan aldrig trött efter jobbet :)!! Har även hunnit festa med fina vänner i huvudstaden, varit på bio och bara umgåtts med min saknade vän H...om ca en månad är jag tillbaka i Grythyttan och har lite blandade känslor för det...herremin Gud hur ska detta gå efter att ha varit hemma i 3 månader och sen ba tchuss....ajaaa,saknar min familj och bästa vännen också bara för och tillägga
 
nu ska jag ta och kika en bra film eller något, fyra arbetsdagar kvar sen tar jag minisemester och drar mig till min kära S. L Ä N G T A R. Puss!!!

FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPDATE

Hej puddingar!!

Nu var det tamej fan ett bra tag sen, jag har ba inte tänk på bloggen...jobbar nästan varje dag, och när jag väl är ledig vill jag inte sitta vid bloggen direkt. Så vad har jag gjort då? Inte så värst mycket igentligen då jag jobbat, har kanske nämnt att jag bytt från servitris till kock? Och jag trivs som satan i gatan, det är tamej fan underbart :) arbetskamraterna är hur coola som helst och jag är nästan aldrig trött efter jobbet :)!! Har även hunnit festa med fina vänner i huvudstaden, varit på bio och bara umgåtts med min saknade vän H...om ca en månad är jag tillbaka i Grythyttan och har lite blandade känslor för det...herremin Gud hur ska detta gå efter att ha varit hemma i 3 månader och sen ba tchuss....ajaaa,saknar min familj och bästa vännen också bara för och tillägga
 
nu ska jag ta och kika en bra film eller något, fyra arbetsdagar kvar sen tar jag minisemester och drar mig till min kära S. L Ä N G T A R. Puss!!!

G.D

 
if you ask me how i'm doin, i would say i'm doin
just fine..i would lie and say that you're not on my mind
but i go out and i sit down at a table set for two and finally i'm
forced to face the truth....no matter what i say, i'm not over you..

RSS 2.0