BACK IN HYTTAN!



alltid lika full bil...


LUNCH PÅ MANGOS


tog en lunch med mina fina mamma och lillebror, innan jag begav mig tillbaka till hyttan.


UTGÅNG MED MINA FINA

Bestämde mig efter många om och men att ändå följa med ut, tur de för jag hade riktigt jävla roligt!


GRATTIS TILL DANMARK!


Jag kan inte säga hur lycklig jag var i den sista minuten, känslan av att veta att de vunnit var lixom.. obeskrivlig. Jag har inget imot Serbien, de är mitt grannland, men to poganstvo som de visade under EM, och att de gick ut i mössorna? ärligt talat........respektlöshet.


BOG VAM DAO ZDRAVLJE I POBJEDU!


Lycka till grannlandet, önskar er allt det bästa !! ( DANMARK )

GRATTIS MINA FINA GRABBAR!!


Så jävla stolt över er, topperjobb gjorde ni idag :) !!


SVE SE PLACA, SVE SE VRACA!


Vill börja med att säga grattis serbien, ni gav er inte i andra halvleken och därmed segra ni!

Men innerst inne undrar jag hur rättvis vinst var det? Sedan förstår jag inte, sedan det blev att mitt älskade kroatien skulle möta sitt grannland serbien har de skett en massa skit på gatorna osv, helt plötsligt fick inte 5000 kroatiska hejare se matchen för att det inte skulle bli bråk? varför ska serbiens hejaklack få vara där då, hursom slutade det bra vi hade en stor hejaklack men hördes den? nej,undrar varför eller nej vänta ...de var RÄDDA! Jag hade också varit tyst om jag varit någons barn (vilket jag är), fru eller mor. Vad tjänade ni på att bränna våra bilar? Sta ste dobili av att ni skrek "ubi,ubi ustase" eller att ni höll era tre fingrar upp i luften?

Inget!! Ni vann bara en match en match som självklart är betydelsefull. Varför lät ni inte rösten av era riktiga hejaklackare överrösta hatet av era huliganer, och hur jävla mogna är ni?!?!? slänga snöbollar på varandra gjorde man på dagis inte när man är 50 bast. želimo gledati sport, borbu i rukomet a ne incidente, vrijeđanja i mržnju koju nacionalisti priželjkuju..samo da vas pitam; gdje ste bili kad smo mi prvaci bili?
Sad se mozete spustit na zemlju.


SERBIEN - KROATIEN


det har varit mycket snack om denna match, och tyvärr förlorade vi. jag är arg, vi hade inte domarna på vår sida och det är sån dålig ursäkt, i know men det är faktis så det ligger till dessutom tog våra spelare en halv timmes semester. jag älskar mina grabbar oavsatt, nu tar vi en medalj grabbar!!


PRECIS DÄR JAG HÖR HEMMA


långhelg hemma i tibro! min finfina familj..<3


MUMS!


KURSLITTERATUR


I WISH YOU ALL THE BEST


jag hoppas du är lycklig.


FRANKRIKE - KROATIEN



Kan inte ljuga och säga att jag var kolugn hela matchen, men fyfan vilken kontring av oss !! 22- 29,livet är fan G U L D ibland likaså är våra spelare!!

SWEET LOVE




if you're happy, i'm happy.


ITS YOU.


it's you, when all my dreams come true the one i want next to me
it's you.


NYA CONVERSE


längtar.


NELLY.COM


IMPROVISERA

Vi hade lite ris över så vi slängde bara ihop något, eller D gjorde det jag åt haha. Men gott var det


LÖRDAG <3


Jag vet inte, men sen jag flyttade hit älskar jag lördagar, det är typ de bästa som finns ! Nu ska jag städa undan i mitt rum,tvätta och laga mat sedan står det filmmys på listan ..underbart.

LEARN TO...


LÅNGHELG NÄSTA VECKA!


Nästa vecka åker jag äntligen hem, med tåg denna gången...men vad gör de
för jag får åka hem!


-


"Love can make you happy but it often hurts. Thats why love is only
special when you give it to someone who is really worth it.
So take your time and choose the best"


IDAG FIRAR VI !!



Hej igen! Jag har haft så fullt upp med all plugg så har inte hunnit med bloggen. Men idag firar vi, för tro fan att vi har förtjänat detta :) Nu hinner jag inte blogga mer, för nu ska vi äta PUSS

MITT 2011

JANUARI: Kunde inte börja året bättre, Örebro blev det för att fira min vän Rama. 20år fyllda och tro fan det var party! :)



FEBRUARI: En av årets bästa månader, jag blev fri från körkortsboken då jag faktis fick KÖRKORT (!!!), men även tillbringade 7v hemifrån i ett främmande land.




MARS: Hela mars månad tillbringades i Norge (hade praktik där för de som glömt av det), det var inte direkt någon händelserik månad då det för de mesta var JOBB JOBB JOBB men jag hade det underbart och massa nya kunskaper och lite party blev det ju också ;)






APRIL: Kom hem från Norge, och umgicks mycket med familj och vänner. Studentkorten skickades ut, studentklänningen köptes. En helt klart underbar månad, med alldeles för lite bilder tyvärr.

MAJ: Proven började ta slut, fackprovet avklarat och en STUDENTRESA TILL ALANYA!! Det var party,party och party denna månaden





JUNI: Årets höjdpunktsmånad, jag tog studenten och klev ut till vuxenlivet ! En underbar månad, det var verkligen sådär "livet lekte". Miss it ALOT.






JULI: Åkte på semester till Kroatien med min familj, skön månad med mycket sol och bad! Hädanefter kan jag säga att det jag saknar mest är fan min gullefis!!




AUGUSTI: Inledde månaden med ett besök i huvudstaden Estochoooolm, men detta var även en tuff månad, mitt liv skulle packas ner i lådor för att jag skulle flytta hemifrån och påbörja ett "nytt" liv i Grythyttan där jag bor och studerar inom Hotel and hospitality managment (med andra ord Hotell och värdskap). Jag skulle lämna det där trygga hemmet, mina närmsta vänner..gosh känslosamt med andra ord.




SEPTEMBER: Plugget gick bra, många timmar spenderades i skolan med många föreläsningnar men trots det var jag en morsgris och åkte hem många gånger !



OKTOBER: Jag fyllde 20! Firades smått med släkten och vänner i hyttan, tyvärr är det inga intressanta bilder från denna månad.

NOVEMBER: Jag firades av mina fina vänner, och min Sanela var på besök och jag saknade Vanessa!


DECEMBER: Sista tentan innan jul gjordes och jag stack hem, efterlängtat som fan. Firade jul med min fina familj och släkt och tillbringa tid med mina vänner !



SÖTASTE VOVVEN!


VÄLKOMNA HIT

Jag har helt totalt glömt bort att välkomna er hit, så välkomna! Jag bytte pga personliga skäl, så den gamla bloggen kommer att låsas och koden ges inte ut till någon så dont bother to ask ;) Jag har laddat in alla bilder från semestern nu som jag tyckte att jag kunde dela med mig av så det är bara kika längre bak i tiden ,har för mig att de ligger under augusti månad !

Bloggen kommer dessvärre lida lite då jag har sjukt mycket plugg och sista tiden jag är hemma vill jag tillbringa med min fina familj ! Men jag lovar er, jag är tillbaka inom kort och där börjar jag självklart med en årssummering av mitt 2011 ! PUSS OCH HEJ


UT MED DET GAMLA, IN MED DET NYA!



(tidsinställt) Vill önska mina fina läsare ett gott nytt år, nu befinner jag mig säkert på fest tillsammans med mina fina brudar !! Hoppas ni får dunder nyår :)

RSS 2.0