ONETREEHILL


UTGÅNG 26/12

En riktigt rolig kväll!


BALKANPARTY

Igår var jag och mina fina ute och festade, en supertrevligt kväll!


FINALLY, I'M HOME

vilken underbar känsla, ikväll ska jag träffa min fina vän vanessa!

BREV FRÅN FAMILJEN

ärligt talat, söta är de !


FJÄRDE ADVENT


PANIK!

Jag har fet jävla panik, jag har sån ångest det är en fet tenta på gång och jag är typ sisådär 98% på att jag inte kommer klara den..Det är massa kartor, massa regioner, massa druvor osv osv det är himla svårt att komma ihåg allt därav min bloggtorka ..men jag kommer tillbaka så fort den är överstökad dock i små mängder då det är mycket plugg som väntar mig under julledigheten.

JAG HAR FET HEMLÄNGTAN!!!!

VAD JAG FICK SE

...stackars min lilla pärla


LÄR DIG ATT UPPSKATTA DIG SJÄLV


ALLT DETTA FÖR 100:-

När jag var hemma så besökte vi Ullared, all detta fick jag för endast 100:-, älskar den wet n wild andvänt de innan och rekommenderar verkligen!


BRÖD


SLÅ IN JULKLAPPAR

de flesta är nu klara..


TRILLINGNÖT


FRÅN MAKE UP STORE


RSS 2.0