"VI HAR OCKSÅ VARIT PÅ NOBEL...NÄSTAN"

Igår kväll var jag i skolan i 14 timmar, alltså en väldigt lång tid om man frågar mig. Jag är idag väldigt trött, övertrött då jag inte sovit "eftermiddag". Imorgon är jag ledig, typ. Varför var jag i skolan i 14 timmar då? Jo, vi hade nämligen Nobelmiddag i skolan för allmänheten det är en kurs vi har i skolan och då är det olika teman varje tisdag framöver (förutom när vi har praktik) och igår var de nobel som sagt köksmästare och hovmästare tog sig från Stockholm till Skövde för att medverka, ganska coolt if u ask me! Det skulle pressas,hackas, limmas, sprayas allt möjligt, och pilligt som fan varje tallrik skulle se EXAT likadan ut sånt där pilljobb har jag aldrig varit med om innan. "Nu är inte palsternackan 3x3x3mm, gör om!"...och så började man om. Fuck it säger jag, de där är inget för mig men kan ju säga att kul var det!





PRESENTER HIT, PRESENTER DIT


ett av mina verk, goodiebagskorgar med allt möjligt i :)

Nu när jag ska till Norge är det en massa presenter som ska köpas, ja alltså födelsedagspresenter. Jag har såklart min Vanessa som fyller år under tiden jag är borta men hon är "lätt som en plätt" att köpa till, för denna gång då jag faktis har en bra idé vad hon skulle behöva, något hon lär behöva när jag är borta iaf ...förhoppningsvis. Sen har vi hennes storasyster som fyller hela 20 år ...svårt fall där kan jag lova er, sen har vi även min vän Jessica, hela 20år och jag kan inte fatta att jag inte ska fira det med henne, min bloggerska och min shoppingsnarkoman höhö ..sen har vi ju Nora även hon fyller 20 år henne har jag bestämt att ta efter Norge, likaså min vän Sanela. Så precis som jag sagt, har jag här 5 vänner som ska få presenter. Jag kan faktis inte beskriva i ord hur ledsen jag är för att jag inte är här för att fira de, så de får helt enkelt ta en drink i minne utav mig ! Ekonomin börjar dras ihop, så jag hoppas de tänker att det är tanken som räknas och inte hur dyr presenten är.


KROATIEN - SERBIEN

Det var en helt amazing kväll igår. Dessvärre slutade det 24-24 och jag var så spänd hela matchen och lite besviken på Kroaterna också, (vi ska inte ens snacka om dagens match cro-dan) de var så dåliga i försvaret. Publiken var däremot helt ja...obeskrivlig vilken hejarklack vi har..




FÖRBEREDELSE INFÖR NORGE


TVÅ FINA NYA


SISTA MINUTEN BESTÄMELSE

Det var verkligen en sista minuten grej, "vill du med se kroatien-serbien" frågade min bror mig i tisdags/onsdags.. "im in". Frågade inte ens vad det kostade kollade inte ens om jag missar viktiga lektioner, jag fullständigt sket i allt. På onsdag mina kära vänner sticker jag till Malmö med mitt sköna familjegäng - bröderna,kusinerna och min striko! Vi ska heja så det ryker om oss!!

NECESSÄR,BÄLTEN OCH EN RING.


FAVORIT I REPRIS


REDO FÖR TRÄNING


NORGE HERE WE COME!

Det blir fan i mig praktik i Norge, den 12 februari lämnar vi de svenska landskapet och bosätter mig där fram till 2 april!


HAPPY NEW YEAR!


RSS 2.0