FINASTE VÄNNEN JAG HAR

Aldrig har jag träffat en vän som dig, underbara du. Tanken att du är nu på ett så långt avstånd från mig D Ö D A R. Jag saknar dig så jääävla mycket, finns för dig trots avståndet. iloveyou.


REEBOK EASYTONE


YOU SAY IT BEST, WHEN YOU SAY NOTHING AT ALL


TIME TO SAY GOODBYE

Håller på och gör mig iordning, för en fika ute på stan med mina två bästa - Van & Helen. Ska bli kul att äntligen sätta sig ner och prata ut om allt och inget, imorgon lämnar Vanessa mig, efter att ha bott nästan grannar i 14år och umgåtts i princip varje dag under dessa år så känns det jävla tungt att säga hejdå vem vet lixom när jag ser min brud nästa gång? (Hon flyttar till Lund), det smärtar i hjärtat dessutom är jag världens stoltaste vän då min Helen gått till final i Miss world Sweden :) Hur gött? FÖR JÄVLA GÖTT, nu kammar du hem hela skiten vackra tjej!

HELDAG I JÖNKÖPING

Helt slut efter flera timmar på A6, träffade min vän S det var ett bra tag sen vi sågs så mycket fanns att prata om. Tror hon till och med blev trött av mitt babblande, haha nu ligger jag i sängen helt utslagen och med världens tandvärk var hos tandläkaren idag och trixa med tandställningen och ja..jag hade en glögg mellan tänderna idag där min tunga kunde gå igenom (snedden) och nu går knappt en tandpetare igenom !! Helveeeete vad ont jag har ! Nu blir det en film, och bara reeeelaxa !! :)


FRÅN DIN SKO


PÅFYLLNING I PARFYMHYLLAN


SHOPPINGEN FRÅN HUVUDSTADEN


kunde ej bestämma mig vilken färg, så de blev båda!

en tshirt och tröja från peak, tack mina fina bröder

jeans från levis

Sedan blev det en kofta + skor!

BILDER FRÅN BESÖKET I STOCKHOLM





PUMS OCH SANDALER


FRÅN: KROATIEN

HIGH HEELS


kärlek vid första ögonkastet.

SANDALER I GRÅTT


MIN SEMESTER I BILDER


vi tillbringade lite tid i Österrike hos min kusin,där vi besökte mosters grav samt deras nöjespark!


Efter några dagar i Kroatien begav vi oss till havet !

Tillbringade några dagar hos min vän Vanessa, bästa dagarna under hela semestern!

Tillbringande solveckorna i Vodice

mitt fina lilla hjärta!

var på ett underbart bröllop i Sl.Brod

ljepa li si!

mina finaste älsklingar!!

sist men inte minst, samma dag vi skulle åka hem fick jag en ny kusin!!

RÖDA MED ÖPPEN TÅ


SHOPPING I HUVUDSTADEN


SAKNAR MITT LILLA HJÄRTA


HOME SWEET HOME

Nu är jag på hemmaplan, i mitt rum. Det är otroligt skönt att säga det, som jag längtat efter de svenska landet (tro det eller ej). Jag ska dock inte vara länge till i detta hus, i mitt rum.. jag flyttar nämligen om ca 1-2v, det kom som en chock att jag ska få dela lägenhet vilket absolut inte var en önskan hos mig men förhoppningsvis är dessa tre tjejer några jag kommer kunna komma överens med tills jag får eget. Dags för mig att börja packa bara, och med omtanke välja vad jag ska ha med mig. Åh..mitt rum :(

RSS 2.0