ME,ME,MYSELF AND I


nedostajes mi..

SHOPPING



VAD HÄNDE?


trodde jag skulle bli bättre på att höra av mej nu när skolan inte är ett bekymmer, men icke.....jag är dödstrött och fattar igentligen inte vrf detta inlägg skrivs :S? hahah, onödigt som fan men jaja vill tala om för er att jag typ..lever :) puss!

NATTINLÄGG


dödstrött, kom hem från jobbet för ca 20 min och jag känner knappt av min rygg!! massage?! JAPP!! nej fan jag ska ta och lägga mig, haha onödigt inlägg? kanske lite sådär...


puss på alla er haters där ute ;)

SÅ AVUNDSJUK...


för ca ett år sedan tog jag studenten, saknar den tidens så otroligt mycket att jag spricker av avundsjuka ..speciellt i fredags då eleverna i skövde tog studenten och jag var och kikade, jag ville bara uppleva varje ögonblick igen, varje sekund,minut,timme...!! det var den bästa dagen i mitt liv, och dagen efter kände jag mig så tom, det var ju äntligen över de jag längtat så efter och jag var lycklig som tusan,men samtidigt så jävla ledsen då man kommit så nära klassen och det var då dags att splittras och sedan balen, gud vad alla var fina och man bara log inombords av lycka...ni studenter som har kvar allt detta - njut av varje ögonblick, varje sekund,minut och timme :)






MISSED ME?


ursäkta mig för dålig update, har haft så himla mkt på gång att bloggen har glömts bort! men livet rullar på som vanligt och jag njuter för fullt av att inte behöva oroa mig för plugg eller liknande :) har min fina familj hemma och även haft min storebror och svägerska to be på besök här hemma! imorgon blir det jobb och jag kan inget annat än se fram emot det efter en veckas ledighet!

btw, grattis till mina turturduvor som förlovat sig!! älskar dig storebror, och önskar dig och fina Elle alla lycka i framtiden

SOMMARLOV


det känns så otroligt skönt att vara hemma! jag har nu sommarlov i tre månader som förhoppningsvis innebär mycket jobb!! har btw fått jobb, missat och nämna det för er var på intervju i onsdags och efter sju minuter sa han "grattis, vi ses ikväll för ett litet provjobb" ,underbart! nu ska jag fortsätta packa upp mina väskor som jag typ hållt på med hela dagen haha, mamma kommer halvt döda mig för att inget annat har gjorts but...i dont care idag är jag ledig och det behöver jag ..lite vila.

puss och kram.

RSS 2.0