RESAN BÖRJAR LIDA MOT SITT SLUT


snart är det dags för mig att bege mig back to hyttan, där jag stannar i ca 2v innan jag kan åka tillbaka hem..jag längtar faktis lite. jag saknar mina fina brudar och sedan kommer jag även kunna plugga lite i lugn och ro, här hemma finner jag inte motivationen till det så då blir det inget plugg,tyvärr. idag avnjöt jag en gooood lunch med mammsen och sedan gick vi på stan, men tyvärr inget funnet för min del...! jag är faktis redan dödstrött så ska ta och lägga mig, ska bara packa ner det sista...haha japp, redan börjat packa har väldigt mycket med mig hit och vill inte riskera att glömma något som jag sedan i sista sekund kommer på att jag glömt..så natti

btw, följ mej på insta, iviikiwi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0