SRETAN USKRS


glad påsk mina fina (ni som firar), ligger i sängen och är helt utslagen...jisses vad jag åkt på förkylning ena stunden är jag genomsvettig och andra fryser jag sönder och näsan är ena stunden täppt som fan och andra rinner det bara höh så nässprayen är min bästa vän...

borde ha börjat med min hemtenta för länge sen, men har ännu inte börjat för att vara ärlig inte ens kollat på den, men imorgon ska jag ta tag i det när man är sjuk har man verkligen ingen ork till något förutom att bara göra sådant som inte är så jobbigt...hehe. Gud känner verkligen att bloggen blivit hur tråkig som helst inga bilder eller något bara en massa text, men så fort vädret tillåter ska det bli fina bilder :) nu ska jag fortsätta vila ,puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0