TACOMYS MED MINA FINA!



jag är helt slut vad gäller plugg, även om jag känner att jag inte är helt säker på allt så orkar inte min kära hjärna mata in mer om information och kommunikationssystem....vi bestämde oss iaf att avnjuta en taccomiddag med min kära roomie, en sista middag innan vi skiljs åt! imorgon efter tentat blir det hemgång direkt, jag längtar och... LÄNGTAR! att få krama min kära lilla mamma och pussa min lilla pappa!! (ska ej glömma min lillebror) och sen besöka min lilla fina farmor och resterande av familjen ,happppppy!! och på lördag - en av mina barndomsvänner kommer !!!! :) seriöst, det verkar vara en toppenhelg jag har framför mig, nu ska jag packa klart och se till att lägga mig !

PUSS!


en bild på mig och min fina vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0