THIS N' THAT


Så skönt med sovmorgon, om man nu kunde sova ut och inte vakna som en vampyr och sen inte somna om... vilket har hänt mig hela helgen whats up with that?! jag är ju inte direkt personen som har sömnproblem, så länge jag minns har jag kunnat sova men nu...förövrigt har jag en sjuk hemlängtan och räknar ner dagarna tills jag får åka hem igen!! Det är så mycket jag har att berätta för er men väntar istället tills jag kan visa er! :) Vet ni vad mer jag längtar efter? S O M M A R E N.

well, har inte så mycket mer att tillägga förutom att även denna vecka kommer vara hyfsat tyst, har en mega tenta som sagt på fredag ...haha btw för ngn dag sen när jag skrev tenta och skulle lämna in den så säger skrivvakten "vad snyggt du skriver!" då kände jag - kan de inte sätta poäng på hur snygg stil man har?! haha, jaja vi hörs när vi hörs mina vänner!


saknar alla goa och glada dagar i alanya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0