HELLO BABES!


tänkte snabbt berätta vad jag gjorde i sthlm för de nyfikna nissarna som vill veta! hade en addution för grönalund, alltså ang ett sommarjobb. vet inte hur de gick men nästa vecka borde jag ju veta, de frågade mig även om jag kunde tänka mig att jobba i kök,nejtack på den! men tar de i värsta fall (jag sökte servitris). sedan har min inkorg även fått andra som är intresserade så ska på intervju nästa vecka igen, jag börjar redan hyperventilera!

efter intervjun blev det tillbaka till hyttan med bror och E, haha trångt i mitt lilla rum kan jag ju lova. lördagen kom min kära mor och far och min tetak! jag har nämligen flyttat nu till egen lya, så de skulle hjälpa mig flytta på saker osv och jag säger bara ....ett halvår (!!!!!) och jag har redan samlat på mig maskiner och tallrikar för hela mitt liv i princip :P hade en bra helg iaf!

nu ska jag gå göra ngt vettigt istället för sitta här och babbla, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0