SJUK HEMLÄNGTAN


nu är jag så trött på skolan, alltså enormt trött...jag har inte varit hemma på lite mer än en månad och det är fan galet att jag klarat mig, men vi har haft så mycket i skolan att jag inte haft tid att tänka på det ens..och jag har inte ens tid för att längta hem nu heller, det är galet mycket och jag känner att någon tid för tenta plugg har jag absolut inte haft, så imorgon känner jag väl en feeet jävla press på mig och sedan är det bara hålla tummarna och hoppas på att tentan går hem ...

men samtidigt är det jäävligt mycket att göra, då jag måste öva inför redovisningen som är efter tentan hur jävla kul att de flyttade en jävla exmination?! inte alls så jävla bra, tkr folk borde fatta att detta är fan universitet har man två veckor på sig då ska de fan i mig vara två fuckin veckor och inte fjäska till sig en fuckin tredje vecka!! oja, jag är fan i mig förbannad. nej, nu ska jag väl göra något fucking vettigt...godnatt och vi hörs till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0